Gempa Bumi Lemah di Keningau, Sabah

, , 11 comments


Pada 03 Disember 2012, 11:16 pagi

Satu gempa bumi Lemah bermagnitud 3.0 pada Skala Richter telah berlaku di 11 km dari Timur Pekan Keningau, Sabah pada 11:16 pagi,03 Disember 2012. Pusat gempa bumi terletak di 5.3° Utara dan 116.3° Timur.

Gegaran dirasai berhampiran pusat gempa.

Jabatan Meteorologi Malaysia sedang memantau perkembangan ini dan akan memaklumkan maklumat yang terkini.

Sumber FB

11 comments:

  1. eh...ad gempa ke?slmt tak truk...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Hi,jom join giveaway ni -> http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/12/mega-giveaway-2012-by-lyanas-studio.html

    Semua hadiah awesome! :B

    ReplyDelete
  3. dunia dah dekat kiamat dah ni...

    ReplyDelete
  4. mujur tak kuat mana kan..

    tapi kena hati2 jugak tu

    ReplyDelete
  5. sebelum ni pernah jugak terjadi gempa bumi lemah kat kwsn sana kan

    ReplyDelete
  6. tak tahu pun.moga tak ade apa2 yg teruk berlaku

    ReplyDelete
  7. semoga kita semua dilindungi oleh Nya...

    ReplyDelete
  8. Ya Allah...moga kita semua dilindungi-NYA

    ReplyDelete
  9. Nasib baik tak teruk kan..,moga Allah melindungi kita.,

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)