Apa yang ada di SABAH : Labuk Bay

by - Tuesday, December 11, 2012


Cerita ini tahun lalu kot sha pergi ziarahi penempatan beruk dan family di labuk bay batu 19 sandakan..pergi ramai-2 mesti best kan? hehe..tempatnya memang jauh..pendalaman sangat..jalan pun belum diturap..nasib baik kami naik kereta besar hehe..


Masuk ja penempatan beruk kena cas RM15 bagi dewasa kanak-2 RM 5 kot..sha da lupa..itu bagi membezakan pengungjung dan beruk hahaha..







tapi penempatan yang paling femes di sandakan ialah sepilok batu 14..sana banyak sangat monyet..sha dah tak ingat berapa fee nya..sebab time pergi sana masih kecil..




You May Also Like

14 Comments

  1. bestnya g jenjalan, xkisah jmpa beruk pon asalkan dapat lihat pmandangan alam ciptaan Tuhan y sgt indah,,kan?

    ReplyDelete
  2. takut plak tgk beruk besar tu... tkt kne gigit... hihii

    ReplyDelete
  3. wah bestnyer sha akak nengok hehe...
    eh sha nk dtg kedah betul ker bln 1 ni?

    ReplyDelete
  4. eee .~
    comel jeh beruk/monyet whatever tuh :)

    ReplyDelete
  5. COMEL LA MONYET TU,BLONDE RAMBUT/BULU..HEHE

    ReplyDelete
  6. sekali sekala keluar jenjalan pon best kan..=)

    ReplyDelete
  7. wah wah wah.. tgk beruk secara live la.. mak ai.. kalau kakak memang pitam la ni..

    ReplyDelete
  8. xtakut ke bgambar dgn beruk tu,huu...kalo nana tidakla,heee....kang xpasal2 dia cakar ke apa:)

    ReplyDelete
  9. Mesti monyet semua nie jinak2kan.

    ReplyDelete
  10. wahh mcm bez..ayu pnh g sabah tp xpg tmpt ni..huhu

    ReplyDelete
  11. kurus ja time ni..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)