Teringat Kembali

by - Thursday, November 29, 2012


Dah 41 hari arwah tinggalkan kami sekeluarga..terasa macam baru ja lawat dia di hospital..terasa dia baru ja pulang dari hantar mama pergi keja..aih...sha rindu dia sangat..mama sha pula sehinggakan pergi hospital pun dah tak mampu..apakan lagi sha nak lalu hospital pun tersedu..teringat beraya kat hospital..sedih kehilangan ayah diusia muda..

bila terbaca entry ucapan takziah buat rakan NURUL atas kematian ayah tercinta, sha terkenang semua detik2 bersamanya..terasa singkat ja waktu itu..tapi semuanya harus ditempuhi dengan tabah..kematian itu suatu kepastian..AL-FATIHAH..

You May Also Like

4 Comments

  1. sabar ye sha.. setiap yang hidup pasti akan pergi satu hari nti..

    ReplyDelete
  2. A'aa betoi tu, kematian itu pasti.. kita yg ada ni harus teruskan kehidupan n xlupa, sentiasa sedekahkan ayat2 suci utk arwah..

    *done nespray n standard chartered

    ReplyDelete
  3. banyakkan bersabar ya SHa.. sama2 kita doakan untuk arwah disana... semoga dia tenang disana.. Amin
    Al-fatihah

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)