Karut !! jangan percaya

, , 4 comments
Daftar Says dan Tips dapat RM5 dengan mudah


Tiba-tiba semalam burung terbang masuk dalam rumah..burung kaler hitam..kecil ja..sesat kot..tapi kata orang dulu-dulu burung hitam kalau masuk rumah bawah sial..eh..apa ni..karut la..adakah benda macam tu nak percaya?? sedangkan burung tu cuma sesat ja..apa lah..



setelah di zoom dengan hp yang kurang canggih :P 

sha dah cuba halau dia..penat tengok dia lari-lari keliling atas dinding..takut nanti dia kena kipas pula..sian kat burung ni..biasalah rumah di kampung mana-mana pun burung boleh singgah..kan..kan..korang pernah tak dengar orang dulu-dulu kata yang pelik macam ni??



4 comments:

  1. tak pernah dengar pulak , bawak sial ? hehehe , karut je kot :D

    ReplyDelete
  2. heheheheh..kalau dulu2 boleh la pecayakan..sebab budak2 lagi..sekarang ni jangan harap la... karut jak tu

    ReplyDelete
  3. khurafat je tu..
    salah masuk lubang kat umah kot..

    ReplyDelete
  4. selalu jugak burung dgn kelawar sesat masuk rumah. lepas tu ops halau la. kalau tak dok terbang dgn bising je dlm rumah pasal cari jln kelaur tak jumpa.

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)