02 November 2012

Karut !! jangan percaya

Daftar Says dan Tips dapat RM5 dengan mudah


Tiba-tiba semalam burung terbang masuk dalam rumah..burung kaler hitam..kecil ja..sesat kot..tapi kata orang dulu-dulu burung hitam kalau masuk rumah bawah sial..eh..apa ni..karut la..adakah benda macam tu nak percaya?? sedangkan burung tu cuma sesat ja..apa lah..



setelah di zoom dengan hp yang kurang canggih :P 

sha dah cuba halau dia..penat tengok dia lari-lari keliling atas dinding..takut nanti dia kena kipas pula..sian kat burung ni..biasalah rumah di kampung mana-mana pun burung boleh singgah..kan..kan..korang pernah tak dengar orang dulu-dulu kata yang pelik macam ni??