Basahkan tekak anda - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

November 29, 2012

Basahkan tekak anda



Panas tak cuaca tempat korang..panas kan? ah ni sha ada hidangkan ice cream untuk dijamah pura2 ja tau..sha pun turut terliur ni..punya lah sedap kan..aipp..encik google punya ni..kang basah pula screen laptop..hehe..

8 comments:

  1. yummmmyy..tengah cuaca panas macam ni, memang sedap sangat lah kalau dapat makan..

    ReplyDelete
  2. uwaaaaaaaaaaaaa...sajer jer bt org kat cni..teliur..nk juggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. assalam.. hye awkk.. jemput ke entry sye yea.. sye tag awk.. :D

    http://arrienlove.blogspot.com/2012/11/mini-gempak-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  4. apsal la nampak sedap benar icecream tu... saja jak buat kami terseliur ni kan.. saja jak kan...

    ReplyDelete
  5. sedap nyer aiskrim...


    jahat lah sha ni..saja je nak bagi akak terliur..
    esok kena cari ni

    ReplyDelete
  6. sedapnya.. tp akak xleh makan.. :-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad