06 October 2012

SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku Berblog ?



Nota Pink : 1st time join segmen dari lyssa..excited lor..haha..banner lyssa cute..jom kita tengok conversation sha dengan lyssa tadi..heheh..pandailah ~ 

Lyssa : kenapa korang berblog ? 
Sha : Saja suka-suka

Lyssa : Macam mana korang boleh terjebak dalam dunia blogging ? 
Sha : dari kawan..tengok dia boleh meluah kat blog

Lyssa : Apa tujuan utama/asal korang berblog ? 
Sha : em..nak ada blog sendiri hehe

Lyssa : Dan apa yang menariknya tentang blog korang tu ?
Sha : menarik? meh tengok sendiri..header baru..comel x..?

Lyssa : siapa yang menjadi sumber inspirasi korang dalam dunia blogging . Lebih kurang macam idola la .. 
Sha : Kamu !! :P