29 October 2012

Rindunya...


Hye korang..lamanya sha tak update...rindunya..rindunya..rindunya dengan blog tersayang..hehe..lately, sha busy..urus kenduri..dah 10 hari..segalanya berlalu dengan cepat..alhamdulilah dipermudahkan kami..sedih sangat tapi bukan tangisan yang kita patut sampaikan..doa itu penting :)

Dan...Hidup perlu diteruskan..ingat tu..yang pergi tak akan kembali..

Sha bersiaran di kampung..line memang lembap..insyallah sha akan balas BW korang..thanks korang yang ucapkan takziah pada entry yang lepas..doakan al-fatihah buat arwah..moga dia tenang di sana..

Nota Pink : hidup tanpa ayah memang susah kan :'(






5 comments:

  1. rindunya dgn sha juga.. sha kena tabah ya... semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...

    ReplyDelete
  2. akak dulu pernah rasa apa yyg sha rasa masa awal2 kehilangan ayah...akak faham sha...moga sha n family tabah k

    ReplyDelete
  3. sabar n tabah kak. orang sabar ni Allah sayang. Allah lebih sygkan arwah bapa kakak. kita yang masih hidup, perlu teruskan idup n banyakkan amal. banyakkan doa sbgai pendinding diri. first mang pahit. lama2 kaka akan ok jg tu. la tahzan ,Innallah ma'ana. kami salu ada dgn kaka.. chill ^_____^

    ReplyDelete
  4. akak rasa apa yg sha rasa...

    memang susah n sunyi tanpa ayah...
    tapi sekurang2 nyer sha masih ada mak..adik beradik...

    akak ..lepas mak ayah meninggal..tinggal sorang je kat umah..
    sunyi sangat2

    ReplyDelete
  5. sha kene tabah ya sayang..:)

    kami doakan yang terbaik:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)