Banyaknya BE dari Nuffnang - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

October 2, 2012

Banyaknya BE dari Nuffnang



ok..sha dah lama tak buka nuffnang..merajuk juga lah sebab langsung tak ada khabar..tapi hati terdetik juga nak buka..sebab solehah bagitahu yang dia dapat 69 BE..OMG punyalah banyak kan..rezeki..rezeki..alhamdulilah..

sha pula..dari RM 8.05 masuk 30 BE sekarang total dah jadi RM 24.19 sha memang tak pernah dapat sebanyak itu..thanks nuffnang..

korang dah lah jangan nak majuk lagi..pergilah tengok earning korang..pasti terbeliak punya heheh..

4 comments:

  1. ada gak 14 jer..tapi napa 2009 lak yer

    ReplyDelete
  2. a'aa ada gak tp xpast samada nuff prob or pe..

    ReplyDelete
  3. huhuhu.. tak dapat apa2pun.. semangat dah ni mo tgk tapi tiada pula.. merajuk lagi la kalau macam ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad