Tarian Sumazau untuk Golongan Rendah Akhlak ?? - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

September 13, 2012

Tarian Sumazau untuk Golongan Rendah Akhlak ??


Photo: Si buduh, si buduhhhhh...!!! Kwarrrghhh Puiiii....!!

Nota Pink : Dah takda benda nak buat gosip lah tu..tiba-tiba ja terfikir pasal tarian orang Sabah pula? lah..kita kan satu Malaysia..tarian ni dah lama lah..sejak dari dulu lagi..sha pun suka tarian ni..kenapa nak kata tarian ni untuk golongan yang rendah akhlak? satu-satu statement buruk keluar tentang Sabah..sebelum buat tu..fikir lah dulu..ini melibatkan kaum..

5 comments:

  1. Betul tue...Tarian sumazau dah lama...niekan tarian tradisional orang sabah...

    ReplyDelete
  2. memang tiada akhlak la orang yang cakap macamtu.. kaka suka sangat tarian ni.. memang tarian sejak dulu2 lagi kan.. kenapa perlu dicakap2 lagi..

    ReplyDelete
  3. ika suka tgk tarian org sabah . hikhik

    ReplyDelete
  4. itu kan tarian kebangsaan masing2 ...
    apa plok nak kata macam tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad