Penjelasan Ustaz Azhar Idrus tentang isu GANGNAM STYLE..

, , 11 comments


Sumber : FB


Lagi Post Menarik yang Meletup
Bayar bil Dengan Mudah
Auto Show..Aaron Aziz pun join ka?
Mari tengok Resume Lisa surihani

11 comments:

  1. dari segi tarian dan pergaulannye memang tak elok diikuti lah..

    ReplyDelete
  2. Awat la depa suka ikot benda lagha ..

    saya ada tulih cam awak gak:
    http://pemudattbc.blogspot.com/2012/09/oppa-gangnam-style-nasihat-ustaz-azhar.html

    ReplyDelete
  3. Jauhi la dari terikut amalan yang sia2 tu

    ReplyDelete
  4. tak yah lah nak ikut orang kalau benda tak elok tu ye...
    takde faedah nyer

    ReplyDelete
  5. gangnam style sungguh mengarut!

    ReplyDelete
  6. anak muda sekarang tak takut dengan dosa.. nauzubillah..semoga dengan penjelasan dari Ustaz Azhar itu jelas dan menjadi peringatan utk kita semua

    ReplyDelete
  7. mudahan kita semua xterikut perkara mcm tu sia-sia la

    ReplyDelete
  8. kite ni mudah sgt mengikut budaye org. ape nak jadi entah.

    ReplyDelete
  9. hiburan boleh asalkan jangan sampai melalaikan. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)