Nuffnang bagi mahkota

by - Friday, August 31, 2012


Dahsyat sungguh title kali ni..haha..bilanya Nuffnang nak bagi mahkota ?? macam lah dia tu raja..sedangkan BE jarang dapat..hampeh !! tak..tak..tak..tipu bah..cuba korang tengok gambar bawah ni..ada rupa-rupa mahkota tak??


haha..habis semua orang ketawa..apalah sha ni..dah tak da cerita ka nak tulis..macam cerita budak-budak ada lah !! ala..rileks lah..sha gurau ja pun..pulus Nuffnang tak gerak lagi ni..apa cer?? huhu..

Nota Pink : Jiwa ku benar2 kosong..kosong..kosong~

You May Also Like

7 Comments

  1. haha...lucu lh awk nehh...
    ingtkn mahkota ape..huhu

    ReplyDelete
  2. alahai kiut nyer..
    bukan senag nak dapat tu..

    ReplyDelete
  3. ingatkan betul2 tadi... kalau nda jeles nya kaka tu.. heheeheh. rupanya lawak semata2.. tiada kena mengena antara hidup ataupun yang direka2.. heheheheheeheh

    ReplyDelete
  4. bkn sebarangan org yg dpt mahkota tu

    ReplyDelete
  5. Hello! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell
    you I genuinely enjoy reading through your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums
    that cover the same subjects? Many thanks!

    My website: Edu.Tw

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)