Hadiah Dari Penang

, , 6 comments

Ini entry semalam yang nda sempat pos..sha sangat happy dapat hadiah yang ke bla..bla..bla.. dari penang..jauh tu..orangnya pos dari Bangi ja pun..mesti korang dah agak siapa kan..kan..kan..hehe..pandai-pandai lah korang..apa pun jum tengok apa hadiah itu..


sha dapat 2 biji jam yang ada lakaran bangunan di bandar penang, 6 biji keychain pun ada bangunan or simbol-simbol negeri penang, 2 helai tudung, 2 kotak coklat..
alahai bila lah nak sampai sana..mesti pening sebab bahasanya beda dengan bahasa sabah..ah..amik kau !! hehe

hadiah ini sempena apa ya?? entahlah dia sengaja bagi hadiah sebab mahu mengayat lah tu..haha..tak dalah..apapun..thanks to MR. A, sha suka sangat tudung tu..ngee..nak tengok sha jadi model tudung?? hhehe


lena ja Spongebob tidur atas katil..ok dah..tak leh pandang lama-lama..

6 comments:

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)