Asyraf Meragam..egrrhhhh~

by - Sunday, August 05, 2012


Welcome back Asyraf Firdaus..alala..makin cumil kau nak <~ trep mama..hahaha..but kenapa sayang auntie nie..nangis ja..nda kenal sama auntie ka?? mengka baru 2 minggu dia di sandakan..suruh merengge~..karau sha menjaga..edit blog pun nda senang..

Sha pun terus periksa perutnya..macam kembung ja ni..alala..jap ah..auntie cari minyak yuyie dulu..ok dah siap..eh..eh..kenapa nangis lagi ni dear..lololo..auuuu..cakkk..ba~ hahaha
auntie tersayang..ngee~

Akhirnya dia berhenti meragam..setelah 3-4 kali dia teriak..adui..penat..sakit otak dengar..arrggggghh..awas kau asyraf..nanti auntie gigit pipi kau..ah..auntie memang vampire..ha ha ha..amik kau !! sekarang dia tengah lena di pangkuaan mama dia..rasanya dia cari susu ibu kot..hehe..puasa asyraf..puasa..mama kau puasa tu sayang..hehe..

You May Also Like

7 Comments

  1. Alaaaaaa...takpa lah Asyraf mintak nenen sikit jewrrrrr......

    ReplyDelete
  2. alahai pandai jaga baby ye.. dah blh kawen ni... hehehe

    ReplyDelete
  3. comel juga auntie ni.hahaa

    salam ramdhan auntie..tak balik kg,raya kat kl jak la..kalau nda boleh juga raya uma auntie..hehe

    ReplyDelete
  4. comelnya ASyraf.. lebih comel dari auntie dia la.. hehehehehehe.. pandai ye jaga baby.. bagus2..

    ReplyDelete
  5. elok laa belajar jg baby..ala sha,..baby kalau nangis,...sbbnya tak banyak,...periksa lampin dia,...perot dia..dumdumdum..kembong ker,...last mesti lapar nak susu..hihihi..dh kenyang mesti dia tido..kan...

    ReplyDelete
  6. alolo..dua2 comey... ingtkan dua beranak tadi..hihi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)