Asyraf Demam :(

by - Thursday, August 30, 2012



Alhamdulilah Asyraf kini masuk 5 bulan..hari isnin tu dia pergi berklinik..kecian dia kena jarum..teriak kesakitan..pulang tu dia deman..mungkin effect dari suntikan kot..


Asyraf demam, mama balut kain kat kepala..then biarkan dia tanpa baju, badan dia panas 


alala..comeynya dia..malu~


tadi kami pujuk dia makan ubat..ahh ni lah muka dia..ubat tu manis ja..tapi muka dia macam masam ja..memang kecian..


ni after habis makan ubat..selesa ja..tapi batuk still ada..kecian tengok dia sakit..berat badan pun susut..tapi pipi tetap gemuk hehe..rasa macam nak gigit ja..hehe

Nota Pink : Besok cuti..Selamat hari Merdeka..jom kira sama-sama malam ni..tapi sha tidur awal hehe..


You May Also Like

2 Comments

  1. baby kalau dmm mmg xyah pakai bj...hehehe..montel pipi dia...

    ReplyDelete
  2. anak akak kalau dia demam memang akak tak pakaikan dia baju.. supaya panas dia keluar... kalau bab makan ubat dia lagi suka

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)