Segmen Ayu : Saya Blogger Dari ....... - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

July 15, 2012

Segmen Ayu : Saya Blogger Dari .......


Sha blogger dari SABAH Negeri DiBawah Bayu..

Segmen tamat : 12 August 2012
(11.59 p.m)

lagu Sabah Tanah Airku

16 comments:

  1. nak nyanyi gak...heeh..lagu sabah ..

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen ye..

    free nanti nak join jugak lah.

    ReplyDelete
  3. GOod luck Sha... sabah boleh bha.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. sabah bez ayu pernah pergi..hehe..tq tau join segmen ayu ;-)..nti ayu list kan ;-)

    ReplyDelete
  5. http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html
    snggah n follow dr selangor :)

    ReplyDelete
  6. hye awak .. dtg sini dari segmen sama.
    follow awak sini. slm perkenalan :)

    http://damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  7. Salam perkenalan...:)
    dtg Dari Segmen yg sama...:)
    Sy dr Sarawak...salam kenal..
    http://taqieeummu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-mesir.html

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan..
    Saya Pun Blogger SABAH,Sama Plak Kita Nie Kan?
    Bha Ngam Laaa Tue..Sama2 Kita Kasi Menang..haha
    Suda FOLLOW Sini,Jom Singgah Blog Aku Plak ^_^

    http://manssmile.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-blogger-dari-sabah.html

    ReplyDelete
  9. singgah sini dari segmen yang sama. done follow u :)

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  10. hye saya blogger dr melaka datang jenguk=)tak pernah lagi sampai sabah=)teringin nak pegi


    http://hezrina83.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad