Segmen Ayu : Saya Blogger Dari .......

by - Sunday, July 15, 2012


Sha blogger dari SABAH Negeri DiBawah Bayu..

Segmen tamat : 12 August 2012
(11.59 p.m)

lagu Sabah Tanah Airku

You May Also Like

16 Comments

  1. nak nyanyi gak...heeh..lagu sabah ..

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen ye..

    free nanti nak join jugak lah.

    ReplyDelete
  3. GOod luck Sha... sabah boleh bha.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. sabah bez ayu pernah pergi..hehe..tq tau join segmen ayu ;-)..nti ayu list kan ;-)

    ReplyDelete
  5. http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html
    snggah n follow dr selangor :)

    ReplyDelete
  6. hye awak .. dtg sini dari segmen sama.
    follow awak sini. slm perkenalan :)

    http://damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  7. Salam perkenalan...:)
    dtg Dari Segmen yg sama...:)
    Sy dr Sarawak...salam kenal..
    http://taqieeummu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-mesir.html

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan..
    Saya Pun Blogger SABAH,Sama Plak Kita Nie Kan?
    Bha Ngam Laaa Tue..Sama2 Kita Kasi Menang..haha
    Suda FOLLOW Sini,Jom Singgah Blog Aku Plak ^_^

    http://manssmile.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-blogger-dari-sabah.html

    ReplyDelete
  9. singgah sini dari segmen yang sama. done follow u :)

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  10. hye saya blogger dr melaka datang jenguk=)tak pernah lagi sampai sabah=)teringin nak pegi


    http://hezrina83.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)