Penat masih terasa... - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

July 9, 2012

Penat masih terasa...

Pendakian telah tamat, alhamdulilah sampai ke puncak dan balik ke hostel dengan selamat..nanti sha akan ceritakan segalanya...memang best hehe



9 comments:

  1. Alhamdulillah... eh macam best jer.. nda sbar mo tau kisah ni tau. :)

    ReplyDelete
  2. bestnya mendaki...

    akak dah tinggalkan xtiviti tu lepas kawin.. di ganti dengan acara larian pulak (kejar anak2 kekkeke)

    ReplyDelete
  3. wah mesti best kan dik..dulu kak suka bab daki mendaki ni..tapi sekarang ni dah..susah dah..hukhukk..

    ReplyDelete
  4. kemane? lame tak buat dah aktiviti macam ni...

    ReplyDelete
  5. Adakah anda yang bertudung pink itu? Lol. Komen ni saja je admin sebab koemn2 kat atas dah tnya soalan penting. Lol.

    ReplyDelete
  6. hihihi...mesti seronok dah sampai ke puncak...cantik view belakang tue..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad