Menu Sungkai Di puasa Pertama - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

July 21, 2012

Menu Sungkai Di puasa Pertama

Selamat Bersungkai buat Warga Sabah..ini sha sangat excited sediakan menu bersungkai sedangkan sha tak puasa pun..hehe..tak apa..pahala tu..

wah sangat menyelerakan..hehe

ABC 

ni pecal..

Sorry kalau gambar blurr..guna handphone tak canggih..

Apapun menu sungkai korang, hope jangan membazir..beli apa yang mampu ja..takut nanti pergi tewarih dah tak larat pula..hehehe..ah..kepada rakan-rakan disemenanjung, korang kena tunggu setengah jam lagi kan..hehe..nak bersungkai awal..meh la datang sabah hehe

8 comments:

  1. saya org sabah tpi tercampak d sarawak..huhu.. siuk owh sungkai d sabah..awl setengah jam..huhu..
    saya follo sini ya..

    ReplyDelete
  2. ooo... ingatkan sungkai tu apa...

    ReplyDelete
  3. sungkai tu berbuka eh?if i not mistaken..hehe..btw,bnyaknye juadah,,hehe

    ReplyDelete
  4. ok, sngt mnyelerakan.. ko tau.. klau dh org sbh, mmang mknn sbah lh pling sadap bho.. sa sini penang, huwaaa.. mkan ja lh rempah2...

    ReplyDelete
  5. tak apa. tak puasa pun tapi kalau tlg masak utk berbuka dapat pahala jugak.

    ReplyDelete
  6. byknya juadah utk berbuka..rajinnye..salam ramadhan :)

    ReplyDelete
  7. waaa....
    banyak tu menu..
    xpe lah sha..
    tolong masak untuk orang berbuka pun dapat pahala jugak..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad