Apakah ini disengajakan??

, , 6 comments


Al-quran yang sengaja diletakkan dilantai dalam permainan PS3 Resident Evil 5

sha jumpa sumber ini dari FB, tengok ja gambar ini, sha rasa sedih sangat kenapalah buat Al-quran macam tu..ni dalam game pula..orang kafir memang tahu remaja sekarang suka main game ini, tapi tak perlulah sampai nak persendakan agama..Apa komen korang??

6 comments:

  1. Astaghfirullahalazim... nampak la bha sengaja.. janganla dipersendakan bha sampai buat macam tu sekali...

    ReplyDelete
  2. Subhanallah .. Kejam nye kafir ..

    ReplyDelete
  3. bukan setakat game je..cerita pun same..agama islam diperlekehkan...

    ReplyDelete
  4. mmg melampaukan dorang ni

    kita yang tukang main pun jgn dok redah main je.. kena alert sama kan

    ReplyDelete
  5. mmg org barat nie..sengaja..geram betul.

    ReplyDelete
  6. saje jer ye dorang ni nk hina islam..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)