Apa komen anda? - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

July 16, 2012

Apa komen anda?



Korang rasa ada perasaan yang semacam ini tak? jika ia, kita se'geng'.. hehe..ala normallah bagi seorang wanita mempunyai perasaan yang macam ni..hehe..apa komen anda?

9 comments:

  1. betul tu sentiasa di hati.. ni kang nak balik keja dok ingat.. anak nak mkn apa hb nak makan apa.. diri sendiri makan apa pun takpa yg penting dorang tu...

    ReplyDelete
  2. betul tu .. sesibuk mane pun akak.. masih ingat lagi tanggungjawab pada anak dan sebagai isteri ...

    ReplyDelete
  3. betul sangat2.. sesibuk mana pun kaka, memang kaka nda penah lupa orang2 yang kaka sayang... terutamanya anak kaka.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. yeah..ika setuju sangat.even sibuk sangat sekalipon, kita tetap ingat org yg kita sayang ^^

    ReplyDelete
  5. mustilah..jgn ingat org yg dah lama kawen tak ada 'feel' tau...hahaaah..hihih..wajah suami sentiasa ada dimana2..

    gitu jua ayahda,keluarga..rakan2..kan..kan..

    ReplyDelete
  6. haruslah....mereka seeeeeemua buah hati beta...hehehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad