♥ Tanda-Tanda Lelaki Sayang Part 2

, , 16 comments
"Cintailah kekasihmu dengan biasa-biasa saja, kerana boleh jadi suatu hari nanti dia akan menjadi sesuatu yang kamu benci,dan bencilah sesuatu yang tidak kamu sukai dengan biasa-biasa saja, karena boleh jadi suatu hari nanti dia akan menjadi sesuatu yang kamu sukai."

Ini adalah sambungan dari entry ♥ Tanda-Tanda Lelaki Sayang Part 1 

 Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya. 
 Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama. 
Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya. 
Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri. 
Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya. 
Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya. 
Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar. 
Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain. 
Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya. 
Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. 
Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. 
Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya. 
Bukan Semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan

” Wahai hambaKu, AKU adalah kekasihmu yang pertama, kau cintai AKU di hari perjanjian,dan tatkala semua pecinta telah pergi meninggalkanmu, sedang AKU menghubungkanmu, maka kembalilah kepadaKU, nanti akan AKU muliakan engkau dengan kemulian pecinta.”

16 comments:

  1. semua ada pada husband saya.. syukur alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  2. Lelaki tidak akan berputus asa untuk kekasihnya. Hoho..

    ReplyDelete
  3. untun bile ade orang sayang..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya..hehe..lg untung bila org yg syg tu husbnd kita heheh

      Delete
  4. comel sgt bila lelaki ada sifat2 ni..

    ReplyDelete
  5. Sifat2 inilah yg kita nak ada pd lelaki yg kita sayang.

    ReplyDelete
  6. betul tu.. sangat sweet bila lelaki ada sifat begini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ya bah kak..hope husband sha cm ni nnt..amin

      Delete
  7. bila hati dah sayang....i lap u..hikhik

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)