Sarapan Pagi Cara Sha

, , 10 comments
Selamat pagi, sebelum pergi kelas, sha nak kongsikan sarapan pagi sha kalau malas nak turun pergi cafe, student lah katakan, asyik makan yang segera saja kan?? tapi sha tak makan maggie, eh..salah bukan tak makan tapi Mr. A tak bagi sha makan, sebab tak baik untuk otak..Gud girl !! hehe..

Saparan Pagi Sha Biskut Empat Segi terjun atas teh suam..perh!!! sedap wooo..korang pernah buat tak? ah?? tak tahu macam mana rupa dia..bah jom kita tengok gambar bawah ni..

Bahan - Bahan : Gelas, Sudu, Teh Paket , Biskut, Air panas dan Air sejuk..

Hehe..korang buatlah dulu baru tahu sedap ka tak..tapi bila air terlampau panas biskut akan cepat lembik..so air teh or nescafe kenalah suam..baru sedap..hehe..selamat bersarapan ya :D

10 comments:

  1. sha,..makan lapik perut namanya,...nanti tgh hari, mkn lor lebih sikit..
    sha,..kalau kat cni, biskong kering kosong tu, orang panggil.....biskut mayat!!...hahha...tak caya tanya laa mr A tuuu..

    ReplyDelete
  2. selalu juga rendam biskut dalam milo saja. hehehehehehehe. mo cuba la yang ni pula.. :)

    ReplyDelete
  3. haha..sempoi la dik..terbaik..

    yang penting itu sihat dari maggi kan?haha.
    sha ni ok lagi,time kak student dulu lagi sempoi gila..minum air suam je dengan kunyah gula2..hehehe.

    ReplyDelete
  4. dlu time stdy mmg slalu gak alas perut mcm tu jer..sedapp..biskut 4 segi...tgh ari baru mkn nasi

    ReplyDelete
  5. hihi....teringat zaman study dl...sejibik mcm nie :)

    ReplyDelete
  6. hahahha..selalu buat camtu mase blaja dulu :)

    ReplyDelete
  7. aku selalu makan biskut gitu dulu! hehehe
    #follow kamu ~ :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)