Status Glitterati Nuffnang Hilang =.='

, , 2 comments

Sha baru perasan semalam kehilangan status itu pada nuffnang, korang mesti buat muka =.=' aih !! patutlah tiada pulus yang masuk, rupanya sha dah kehilangan status tu..

Status Glitterati anda mungkin hilang sekiranya sistem perangkak kami gagal untuk mengesan unit iklan Nuffnang di dalam mana-mana blog yang telah berdaftar di dalam sistem

Cara nak dapatkan semula Status Glitterati
  • Delete blog yang tiada pengunjung
  • Pasang iklan nuffnang di blog
  • JANGAN duakan iklan nuffnang
Insyallah dapat balik tu..so, korang da tahu nak jaga hati nuffnang ni..hehe~ jaga lah ya, nanti dia akan bagi korang hadiah tanda kasih sayang korang..=.=? ya ka??

2 comments:

  1. kalau status kena tarik mmg tak masyukk la kan sha..

    sha..cantik betul header sha tu..buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  2. @fieda

    ya kak, patut la xbergerak pulus ha hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)