Status Glitterati Nuffnang Dah Kembali - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

May 22, 2012

Status Glitterati Nuffnang Dah Kembali


Updated [22 Mei 2012] Senarai Peserta GA

Syukur alhamdulilah, Status Glitterati Nuffnang Dah Kembali, 




kalau hari tu muka sha macam ni =.=' sekarang dah tukar macam ni =.=V..nda sampai satu minggu pun kehilangan status tu..tapi syukurlah dapat balik, harap pulus masyuk lah lepas ni, asyik tak bergerak-gerak ja tu, bukan rezeki sha. Insyallah ada lah tu nanti..hehe~ bagi korang yang masih kehilangan status tu sila baca entry sha ini..harap membantu =.=V thanks nuffnang

2 comments:

  1. awk..mcm mna klau status kita ordinary? ta taw pape...bru join nuffnang ni...huhu

    ReplyDelete
  2. @afifah ordinary tu ahli biasa ja..kalau dah lama2 bru tukar cm sha ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad