Panik anak terperangkap dalam mesin

by - Tuesday, May 22, 2012



WASHINGTON – Sepasang suami isteri panik selepas anak lelaki mereka terperangkap selama lima minit di dalam sebuah mesin basuh automatik di sebuah kedai dobi layan diri di Amerika Syarikat.
Difahamkan sebelum kejadian, kedua suami isteri itu dipercayai sedang bergurau dengan meletakkan anak mereka ke dalam mesin basuh di kedai dobi Laundromat tersebut.
Sha : bergurau ada padah nya =.=v

You May Also Like

7 Comments

  1. hadoiiiiii. ade jugak eh parents yg bergurau camni. ;)

    ReplyDelete
  2. @9n0L4 hehe ya la..gurau pun berpadah la kan..

    ReplyDelete
  3. macam2 la..kalau kak fieda tak tergamak nk sumbat dlm mesin basuh wlpn nk bergurau..

    ReplyDelete
  4. @fieda aha..tu la..sngup juga nak bergurau cm tu kan? ish2x

    ReplyDelete
  5. bahaya main gurau2 gini.. adehh..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)