owsum tak?? hehe..sejam duduk depan laptop, nda gerak langsung pun..aihh..semata-mata nak buat header baru yang ada flash ni..alhamdulilah jadi juga ya..

kalau korang perasanlah kan, sha suka sangat ganti header, napa ya??
sebab semua header sha tak menarik, tak da yang flash-flash macam ini hehe~

nak cari tutorial just klik button yang ada dalam header tu..nak komen pun bole juga, klik komen tepi header tu...sha buat guna bannersnack

korang try la ya =.=V