Idamkan Cantik, Bertukar Hodoh

, , 5 comments

pix_gal0

MAHU cantik tapi jadi serik. Inilah yang paling tepat bagi banyak kes yang mana harapan untuk menjadi cantik secara pembedahan kosmetik, akhirnya ibarat menempah bala apabila wajah cantik yang diidam sebaliknya bertukar hodoh.

Hakikatnya, trend populariti prosedur itu menyebabkan ramai yang terpengaruh untuk menjalani pembedahan plastik atau kosmetik asalkan mereka mampu. Selain naluri atau keinginan individu, prosedur itu dianggap jawapan bagi masalah penuaan, memastikan wajah kekal jelita dan memenuhi tuntutan atau kehendak sosial yang lebih menitikberatkan soal ketrampilan pada hari ini. Kepuasan diri yang diutama menyebabkan mereka sanggup berbuat apa saja termasuk memilih klinik dan doktor palsu yang tidak mempunyai kelayakan dalam bidang berkaitan.

Nota Pink : Bersyukur dengan apa yang Allah telah berikan :)

5 comments:

  1. syukur dgn apa yg ada...
    err..sha...gambar mia tu anak sedara mama yg lukis...yg br kawen baru nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe~ oh yaka? yg pengantin purple tu? hehe..ctk bah dia lukis..

      Delete
  2. buruk mana pun kamu, kamu tetap cantik di mata ku...
    cute bah kamu ni....

    _Mr.A-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..thnks..I Lov..em..msg nnt la hehe

      Delete
  3. wa.. wa...wa.. tengok tu sha kan Mr.A dah komen ^_^

    terus terlupa akak nak komen apa kekkeke

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)