Hadiah Sponsor Bertuah Untuk GA Ain

, , 9 comments

hye ain, ni untuk hadiah sponsor ka? baiknya hati ain..hehe..jap nak promote ja..korang yang belum join boleh klik sini, sha antara sponsor nya..nak tau apa sha sponsor join lah hehe~

sha nak hadiah ni


pink gitu lo..lau ada rezeki lah ya ain..tapi nak juga..sebab color pink hehe

apapun thanks tau :) cayang ain..hehe

9 comments:

  1. cantik nyer sha gelang tu..untung gak jadi sponsor ni ye..

    ReplyDelete
  2. comel nya gelang tu..... pink kaler.. :)

    ReplyDelete
  3. @fieda hope sgt dpt..kena cabutan bertuah dlu kak..

    ReplyDelete
  4. comel...

    akak dah letak header tu...
    cuma akak adjust size sikit...
    tima kasihbanyak2...
    jangan lupa emel tu...

    ReplyDelete
  5. cantiknya gelang tue sha...akak pun suka kaler pink..

    ReplyDelete
  6. Shomelllllll.....akak nk jugak

    ReplyDelete
  7. awak bertuah takk ?
    http://rahsia-pelangi.blogspot.com/2012/06/sponsor-1st-ga-ain-yang-bertuahh.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)