Hadiah Dah Mai - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

May 1, 2012

Hadiah Dah Mai


alhamdulilah, hadiah da mai..betul ka logat utara sha ni heheh
actually hadiah ni da sampai semalam cuma abg ipar lupa nak bagi..



alala~ cute bebenor kan..hehe~
1st time dapat hadiah dari blogger
sebelum ni pernah menang tapi hadiah tak sampai-sampai..tipu ja lebih..

ni hadiah dr sponsor GA sha ari tu
kalahkan pemenang pla sha ni..hehe
ini sponsor cik fyza yang baik hati 

kalau korang nak tgk handmade dia bole PM di FB
cute-cute semuanya
thanks fyza :) love it so much

#tengah tunggu hadiah dari cik eryn pla hehe

10 comments:

  1. shanas...kihkihkihkih....loghat utara no..awat jadi lagu tu....

    ReplyDelete
  2. WAHHHH.. gabungan dua nama yg cocok gitu ! :D

    ReplyDelete
  3. AInun plak byk dpt adiah post kat umah tp smpai skunk x smpai2.haha. sabar jew la menunggu.

    ReplyDelete
  4. @Tyra Faiera sabar ya tyra..sha pun dlu cm tu jg..smua pun tipu

    ReplyDelete
  5. cantikya...
    awat=kenapa
    awat jd lagu tu = kenapa jd cmtu
    hehehe

    ReplyDelete
  6. @Anonymous :) tau..tapi saja2 buat xtau hehe ngulu..kita pernah tgk ceta org penang la..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad