Cerita Dari kampung Part 1

, , 2 comments

hye korang..bestnya ada kat kampung :D mau tau ka kampung sha ada kat mana?? jauh sangat dari bandar..tapi best lah..takda nya kesibukan macam dikota..yang sibuk cuma ayam berkokok awal pagi..lol~

tadi sha tengok boy (adik sha) jolok kelapa, terus sha lari pergi sana..apa lagi, orang nak bagi minum air kelapa free..kalau beli kat luar memang mahal bah..ada pokok sendiri, makan free lah..


aiman pun nda mau ketinggalan


amboi !! aiman..siuk ja dia minum air kelapa kan..nda bagi auntie lagi tu..hehe~ 


comot nya budak ini..larat kah aiman angkat tu..


belakang rumah sha ada pokok langsat, durian, mangga, rambutan, langsat, belimbing..banyaknya kan..kalau musim buah memang kenyang beb..tinggal petik ja..bawa geng ramai-ramai pakat kutip..hehe~ best la..


jangan lupa untuk join GA sha..semua hadiah menarik dari sabah..join tau !!

2 comments:

  1. Eeeee comelnye aiman !! meh cni nak cubit cket . haha

    ReplyDelete
  2. bestnyer kg sha...udara pun mesti segar kan..nyaman

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)