BERSIH : Kelakuan kejam POLIS

by - Wednesday, May 02, 2012



video ini dirakamkan secara sembunyi
kenapa media mengatakan BERSIH ini berkelakuan kejam 
sedangkan yang berkelakuan kejam itu polis yang berada disana pada hari tersebut..



You May Also Like

7 Comments

  1. alahai...mcm pukul binatang plk..tak sanggup nk tgk sampai habis..

    ReplyDelete
  2. @fieda teruk sgt kan kak..em..ntah la..xtau mana satu nak dgr ni..bek xpyh masuk cmpur..lg aman~

    ReplyDelete
  3. alarr kalau sampai fieda cakap kejam akk x sampai ati nak tgk ..
    kenapa erkk , hanya pic org mengamuk balas kepada polis yg kuar .. yg polis tibai org tuu x kuar ..
    sakit ati sebenarnya .. mana keadilannya ..
    ada sampai langgar org mati , tuu dia x kuarkan .. yg kuarkan pasal org jahanamkan kereta polis .. huhuh
    tepuk dada tanye selera kan dik huhuh takut je skrg nie ..

    ps : dik cantik cursor nama kat blog kak fieda tuu , leh buat kan utk akk jugak .. ( buat2 muke x maluuu nie ekekeke )

    ReplyDelete
  4. mama langsung xnak tgk...takut..kesian pun ada walau hubby dok ajak tgk byk kali...kak fieda tgk ker..sha berani eks tgk...

    ReplyDelete
  5. @ieda ya btul tu kak..mana keadilan..xnak tunjuk dr pihak yg lain pla..

    cursor ctk ka? bah meh la sha watkkan :D

    ReplyDelete
  6. @izan mama mia sha tgk pertama tu..ok ja..tp bila da ending rasa kecian pla dia d pukul tu..jaat sgh polis tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)