BERSIH : Kelakuan kejam POLIS

, , 7 comments


video ini dirakamkan secara sembunyi
kenapa media mengatakan BERSIH ini berkelakuan kejam 
sedangkan yang berkelakuan kejam itu polis yang berada disana pada hari tersebut..



7 comments:

  1. alahai...mcm pukul binatang plk..tak sanggup nk tgk sampai habis..

    ReplyDelete
  2. @fieda teruk sgt kan kak..em..ntah la..xtau mana satu nak dgr ni..bek xpyh masuk cmpur..lg aman~

    ReplyDelete
  3. alarr kalau sampai fieda cakap kejam akk x sampai ati nak tgk ..
    kenapa erkk , hanya pic org mengamuk balas kepada polis yg kuar .. yg polis tibai org tuu x kuar ..
    sakit ati sebenarnya .. mana keadilannya ..
    ada sampai langgar org mati , tuu dia x kuarkan .. yg kuarkan pasal org jahanamkan kereta polis .. huhuh
    tepuk dada tanye selera kan dik huhuh takut je skrg nie ..

    ps : dik cantik cursor nama kat blog kak fieda tuu , leh buat kan utk akk jugak .. ( buat2 muke x maluuu nie ekekeke )

    ReplyDelete
  4. mama langsung xnak tgk...takut..kesian pun ada walau hubby dok ajak tgk byk kali...kak fieda tgk ker..sha berani eks tgk...

    ReplyDelete
  5. @ieda ya btul tu kak..mana keadilan..xnak tunjuk dr pihak yg lain pla..

    cursor ctk ka? bah meh la sha watkkan :D

    ReplyDelete
  6. @izan mama mia sha tgk pertama tu..ok ja..tp bila da ending rasa kecian pla dia d pukul tu..jaat sgh polis tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)