BEN ASHAARI TANYA APA YANG AKU MAHU SEBENARNYA

, , 1 comment

BEN ASHAARI

Straight to the point, sha nda tau pasal politik, tapi apa yang sha mahu hanyalah keadilan..bukan PAS parti keadilan tapi keadilan rakyat yang semakin dipertaruhkan oleh ahli-ahli politik..

Mana perginya duit untuk membina jalan raya kampung kami? kenapa kampung kami masih daif sedang kan banyak menteri yang lalu lalang disana..bekalan air tiada, jalan raya hancur teruk !! kalau hujan tidak boleh lalu, semua tersekat, macam mana pelajar nak pergi sekolah..

Kalau harapkan ketua kampung saja, dah tua, nda pandai mentadbir, bila nak maju?, orang atasan harus turun padang tengok sendiri kesusahan orang lain,  dah kaya, beli baju harga juta-juta..rakyat nda di ingat? 

Apa guna makan duit rakyat untuk kepentingan bini dan anak di rumah..
Nanti akan disoal di akhirat, pndai-pandai lah korang jawab..
wallahualam =.=V

1 comment:

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)