Elakkan Kena tipu Klik iklan - ♪ ♫ opZZpinky ♫ ♪

Breaking

Home Top Ad

Post Top Ad

April 29, 2012

Elakkan Kena tipu Klik iklan


"kata nak show gambar suruh klik iklan pla
aih..rimas la asyik nak klik iklan churp-churp ko ja.."

eh..ada ka cm ni? tipu orang dengan suruh klik iklan pla?
ish..ish..tak baik..tak baik..
memanglah korang dapat untung tapi orang yang klik tu terpaksa 
(da terklik) dan nda ikhlas
nak ke dapat untung dengan cara camtu?

kalau nak sangat, buat la cara yang baik
buat GA or Contest, nyatakan syarat-syarat yang wajib klik iklan korang
kan bagus..nyata lagi bersuluh

Cara nak elakkan dari korang terus ditipu


halakan mouse korang pada link..jangan klik dlu..then tengok bawah, yang color biru
contoh : Klik CINI <~ halakan mouse ke sini
ada link kan..korang tgk betul-betul..ada tak perkataan iklan ? 
contohnya churp-churp 
ada kan? ah..tu la caranya nak elakkan..

# da jumpa tu..dari korang la nak terus klik or tak..tak paksaan :)

2 comments:

  1. haa..skrg nur pun wt mcm 2...sbb dulu nur tak pasan kan..skrg dh pandai skt..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post Bottom Ad