Voucher RM200 tu?

, , 1 comment

Hye..alhamdulilah voucher yang diagihkan ari tu da siap ditebus..kaya budak IPT dapat RM200..tima kaci PM..tahun depan harap2 ada lg..hehe..
picture by ikhwan

Penat juga mencari kedai buku dan stationery yang bole menebus voucher, 
di kk Cuma ada beberapa kedai saja contohnya Popular, Eaton, Iqra (dkat kfc d wawasan), dan di Harris <~ ni ja yang aku selalu pergi..mmg sesak gila =.=! smua student bawa bakul dgn hp ditangan bukan untuk bsms dgn bf/gf tapi untuk mengira jumlah brg..(pndai mat tu guna otak ja) lau xcukup RM50 wang tidak akan dikembalikan.

picture by syaisya

Ok..apa yg aku beli?of course la stationery..file and so on..tapi daripada membazir beli novel (xla juga<~ kepada yg gila novel) aku ada beli buah buku berunsur Islamic..harga sgt la murah nda smpai pun RM 10..


Hebat sungguh tajuknya kan? Kamu bole klik untuk membacanya..aku saja taip untuk dikongsikan bersama :D
Harap bermanfaat untuk semua lapisan umur (insyAllah )

Sebelum beredar tlg bah klik sini Dan sini Tima kasi J

Sekian..

1 comment:

  1. aritu pau yg si dia punye. dpt la 2 3 buku. hehe.

    ReplyDelete

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)